Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Pricken över iét

Av Mary - 14 januari 2009 15:42

När jag kommer till dagis berättar de att Malte haft ont i magen och inte ätit något.

På vägen hem hör jag något konstigt och tittar i backspegelt, ff helt upptagen med mina tankar på jobbet. Stackaren kaskadkräks!!!

Och det flera gånger. Han kräker ner sig & sätet helt. Min stackars påg. Helt chockad tittar han på mig när jag stannat bilen och tar ut honom, ff kräkandes.


Nu får Malte stanna hemma från dagis. Han har inte kräkt fler gånger. Men jag är rätt säker på att han kommer till att göra det igen :-( Jag som hade en date med bästisen imorgon, BVC/Boel-kontroll här hemma samt att lilla jag skulle till doktorn på fredag. Det blev inget med det, No.


Nu sitter pojken i soffan och tittar på film.


Något som är positivt i allt detta elände är att jag nog fått bukt på mitt munsår (icke herpes) som jag dragits med sedan november!


"P": Det är så kul att du skriver. Jag har ofta tänkt på dig och undrat vart du finns och vad du gör. Är du kontaktbar? Över Facebook? P Olsson nu eller???

 
 
Ingen bild

Jenny

14 januari 2009 18:08

Stackars malte. Det är ju kräksjuketider nu så vi får vänta med vår date. nästa vecka säkert.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 17 februari 2009 11:34

MIN NYA BLOGGADRESS ÄR: www.marylous.blogg.se   I HAVE CHANGE BLOGG: www.marylous.blogg.se   ICH HABEN EIN NEUEN BLOGG ADRESSE: www.marylous.blogg.se   Visit me there!!! ...

Av Mary - 17 februari 2009 08:21

ligger på vår säng och skriver. Killarna är på sitt rum och leker. Lyckan är total! :-) Jag tittar ut genom fönstret och tjocka vita moln rullar sakta förbi. Det ser så fint ut. Det är så mycket som gör mig glad. Just nu är jag glad över att pojkarna...

Av Mary - 16 februari 2009 21:29

Nu är kl snart halv tio och jag är trött. Vill bara lägga upp lite bilder på underbara saker:     vår sötsöt Bruno! Bilden är tagen från vår nya Videokamera. Tyvärr är inte kvaliten på fotona super så alla bilder på Maltesen blev suddiga. Men honom...

Av Mary - 16 februari 2009 12:29

Kl sju gick vi upp. Jag fixade till pojkarna så de va rena och snygga :-) Då ringer telefonen. Martin, som va på väg till sitt nya jobb... första dagen hade glömt sitt ID kort. Detta ID måste han ha för att få tillträde till MAS-område. OK, det va ba...

Av Mary - 15 februari 2009 20:42

vad ska ni göra?   Martin börjar jobba imorgon. Malte är hemma hela veckan, har sportlov ;-) Jag är hemma som vanligt Bruno-theboy är självklart här också   Vi vill gärna träffas och fika och leka... hör av er!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards