Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Mary - 13 januari 2009 21:48

Ja mycket ahr man varit med om. Denna helg nere i stugan 2006 är ett speciellt minne, inte bara för mig. Många händelser kommer ff upp på tapeten :-)









Och Maltes lockar. De första!!!

Av Mary - 13 januari 2009 21:36

Shit vad tiden går. Det känns som en evighet sedan jag såg ut såhär, men gu va härligt det är att kika tillbaka. Jag saknar magen... hmmm man glömmer fort det tråkiga och jobbiga!



Härligt!!!

Av Mary - 13 januari 2009 14:55

Jag står inför ett dilemma. Ska jag ta Martins pappaledighet och vara hemma med Bruno över sommaren eller ska vi börja skola in honom i april. Fy vad jag mår dåligt av tanken att han redan innan han fyllt 1år ska börja på dagis. Det vill jag helt enkelt inte.

Jag har rätt att förlänga min mammaledighet bara jag informerar min arbetsgivare det 2 månader innan. Usch, är livrädd för att kontakta klubben angående detta. De kommer bli skitsura. Men ingen kan ge tillbaka mig tiden som jag går miste om tillsammans med Bruno om jag tar ledigt till efter sommaren...

Snälla ni, hjälp mig; hur ska jag göra???


/En lite rädd och förtvivlad Maria

Ovido - Quiz & Flashcards