Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Mary - 25 januari 2009 14:40

När minnes sviker, vad ska man ta till då???

Vi är rätt ofta nere på stranden och går. Varje gång säger vi till varann: Amen NU skulle vi ju haft kameran.

Lika så va det idag. Vattnet var alldeles lugnt och det va bara härligt att gå där. Vi gick väl ca 1½timme. Malte gick själv hela biten. Han är så duktig vår store kille.

-När ska vi åka till vildmarken frågade han. Men där är vi ju svarade jag när vi sprang runt bland dynerna. Amen mamma, i vildmarken finns det ju djur.

Jag lovar Malte, när vi blir rika då ska jag och pappa ta med er till Afrika. Ohhh wow!

Att gå längs stranden, höra vågornas lugna brus och se sina barn leka och skratta gör en så lycklig och harmonisk. Såhär ska livet vara: en utflykt till stranden :-)

Gu va vi har det bra sa Martin! Ja!!!


********************************************


Loppisfynd:

Tacka vetja fina prylar!!!


Av Mary - 25 januari 2009 10:49

*JAG EFTERLYSER EN STRINGHYLLA, TRE HYLLPLAN!!!???*

Igår va en härlig loppis dag. Jag shoppa loss ordentligt:

  • En gulblommig tapetrulle
  • En hockyhjälm i svart till Malte
  • 2 Turtles väskor
  • Ett gammalt paraply
  • en skål m små söta rosor på
  • speglar till dagis
  • Orange duk som jag tänkt hänga på väggen
  • ETT UNDERBART TIDNINGSSTÄLL A´LA STRING
  • en härlig gammal klocka som ej funkar

 Bilder kommer innom kort!

Nu ska vi sticka ner till stranden och rasta av oss lite. Andas frisk luft och kasta frisbee. Detta har Malte bestämt.

Igår firade Martins mormor sin 89de födelsedag. Vi träffades kl 15:00 allesammans och va inte hemma förrän klockan va 23:00. Det va mycket trevligt och jättemysigt. Tyvärr spela SWE som "hossor" som vi i skåne säger, men fasen kvittar.


-Låt söndagen bli underbar!-

Yr Mary


Ovido - Quiz & Flashcards