Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Mary - 2 januari 2009 19:24

I mitt huvud snurrar det av ideer på hur vi ska ha det här i huset. Killarnas rum har äntligen börjat ta form i min hjärna. Det har varit rätt svårt att komma på något som jag gillar och som kommer att se bra och härligt ut.

Grundfärgen kommer att vara vitt och svart. Svarta sängar till kidsen och vita väggar. "Speglarna" på garderobsdörrarna kommer att bli svarta, sen influenser av grönt och blått på väggar. Med det gröna och blåa är jag inte helt klar över. Ev. kommer vi att slå upp en liten vägg, ca. 1½m bred från golv till tak precis innan fönstret närmast Brunos säng. En liten skiljevägg där eventuell framtida tv kan sitta.

Jag längtar så efter att få shoppa loss på IKEA. Jag vill ha gardiner och tillbehör till TVrummet. Och så vill jag ta tag i toan uppe. Spacklas, målas och tapetseras.

2009 SKA bli ett bra år!


;-)



 

Av Mary - 2 januari 2009 19:17


Tänk att vår Bruno redan är 8 månader stor. Han är otroligt snabb på att upptäcka världen men gärna med vår hjälp!

Idag slog han sin lilla haka då han försökte stå upp utan att hålla i sig. Pluttisen!

Här kommer ett par bilder på pyret då han försöker äta själv!!!


Nu har vi verkligen vinter, endast snön som fattas. Hoppas hoppas vi vaknar imorgon och det ligger ett vitt tjockt täcke ute.

Julen får dock dansa sin sista dans idag, för imorgon åker den ut!



Ovido - Quiz & Flashcards