Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Mary - 16 januari 2009 11:08

Denna kille sitter på barnens rum, men ingen känner honom eller vet vad han heter. Någon som känner igen honom???


Malte hjärtat är fortfarande kass. Han avrundade en kräkfri dag igår med en kaskad utan des like. Trodde aldrig han skulle sluta. Stackaren är så tapper. Vi la en madrass hos oss i natt ifall han skulle kräka mer, så att vi va på plats direkt. Men grabben sov gott hela natten. Idag är magen ff strulig dock från andra hållet. Så det blir en helg att spendera inne.



Av Mary - 16 januari 2009 11:06

För ett tag sedan, ja nog minst ett år så fynda jag en underbar byrå på loppis.

På självaste nyårsafton satt jag och Jenny och bläddrade i nyinköpta inredningstidningar och där fann jag min fina möbel igen. Kolla in:


Här ser ni utklippet från Hus & Hem tidningen (tror jag det va, kan även ha varit Sköna Hem???)

Bilden är laminerad och när jag gjorde det gick det illa men man kan se att det är "vår" byrå



Vi gav 75 spänn för möbeln *snacka om najs affär!*

Ovido - Quiz & Flashcards