Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Mary - 22 januari 2009 20:51

Har försökt nu två gånger att skiva ett inlägg och vid inläggets slut har jag kommit åt en knapp så att allt försvunnit och jag kan inte trolla tillbaka det, inte ens med Ctrl Z... jag blir tooookig!


Jag köpte dubbelhäftande tejp igår så jag äntligen kunde sätta upp speglarna till Bruno. Men när jag komm hem va paketet tomt, snacka om paff!

Men nu är de uppe och Bruno gillar dem stort!!!


Båda barnen är nu i säng. Det är andra kvällen som vi lägger Bruno i hans egen säng efter att han druckit välling och somnat i vår famn. Malte sussar sött i sin stora säng och vi har det bara bra :-)


Nu ska jag kolla handboll, Sverige Kroatie = SPÄNNANDE!


ps. Jen, på lördag är det "allt du kan ta och betala endast 50kronor"-loppis här i grannbyn, ska du hänga på? Så kan du hämta sängen osso.


Ovido - Quiz & Flashcards