Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Mary - 26 januari 2009 21:41

Stackars Malte. Han har så ont i huvudet och tårarna trillar men när man frågar om han har ont svarar han bestämmt Nej. Han vill nämligen inte ha panodil. Tycker det är obehagligt.

Men tillslut orkar han inte heller mer utan säger bara Ja när jag frågar om vi inte ska ta lite medicin iallafall.


Innan idag blev han så glad när han märkte att huvudvärken gott över. Han sa Mamma mina ögon gör inte ont! Ohhhh TACK mamma, jag älskar dig!

Mmmm mammahjärtat smälter!

Han sa även att Mormor behöver mig & Mormor älskar mig... *skratt* han är bara så underbar!


Nu ska jag gå o duscha och sen i säng. Har en härlig brunchdate imorgon som jag glädjer mig mycket över!

Kram alla vänner!!! Familj!!!

/Bussi Mary



Av Mary - 26 januari 2009 09:23

... ropa Malte innan. Hans ögon tårades av huvudvärk. Han ligger nerbäddad i soffan med hög feber. Stackarn har nästan 40grader. Han fick just en panodil och välling med hostmedicin. Det är så synd om honom :-(

Nu ska jag gå ut till honom och mysa!

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Ovido - Quiz & Flashcards