Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Mary - 6 januari 2009 13:40

Imorgon drar vardagen igång igen. Martin har varit hemma sedan slutet på november för att han blev opererad i handen. Shit så mysigt vi har haft det! Det är med sorg jag ser på morgondagen men men thats the real life...


Vi ska upp i ottan imorgon för att köra M till sitt jobb. Han ska sen ha jobbebilen tom den 16 januari som kommer bli hans sista dag där. Sen är han troligen ledig en vecka och därpå börjar han på ett projekt i Malmö. Ska bygga glaspartier tror jag.


Jag kommer att återgå till min husfruroll; städa, tvätta, ta hand om barnen och laga mat... Martin har ju skämt bort mig som vanligt under den senaste månaden. Han vill påstå att jag levt ett lyxhustruliv *skratt*, det stämmer nog!!!


Nu ska jag servera kaffe, varm O´boj och nya kanelsnäckor... gymp up on that...


Ciao!!!

Ovido - Quiz & Flashcards