Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Mary - 30 januari 2009 17:11

Martin har piggnat till igen. Han har sovit halva dagen och nu mår han bättre. Malte tog sig också en välförtjänt nap. Han hostar än men han ser bättre ut i ögonen. Bruno är också mycket piggare men megaförkyld och inte helt frisk.

Jag: jag trodde ju att min ipren inatt skulle va den sista men ack nej, idag har jag tryckt i mig två st. till.

Vi som skulle på spel & drink partaj imorgon :-(

Hoooooooooooooppas att vi alla får en riktigt god natt och att vi är helt återställda imorgon.


''''''''''''''snart är vi friska'''''''''''''''

Av Mary - 30 januari 2009 08:23

Nu är vi rätt krya jag, Malte och Bruno. Malte hostar ff men annars verkar han må fint. Snuvan har inte försvunnit på verken Malte, Bruno eller mig men febern är borta, thank god!

Men nu är det mannen i huset som ligger med 39graders feber. Ja, varför skulle han slippa undan?

Så idag får jag leka sjuksyster ;-)


Igår byggde Malte en örn: Checka nedan:



^^^^^^^^^^^^^^^^Sjuka Barn^^^^^^^^^^^^^^^^


Ovido - Quiz & Flashcards