Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Mary - 17 januari 2009 11:40

Då är även ;-) jag klassad som handikappad! Va på hörseltest och visst, jag hör som en kratta. Blev vidareskickad till Dr. Lundgren.

Mannen hör hemma blev helt chockad ( hur han nu kan bli det, jag hör ju inte vad det sägs på TV när alla andra hör). Han undra: Vadå, ska du har en sån öronsnäcka nu då *med österlensk dialekt*?

Nej en sådan lur man kan låna i kyrkan, eller *frågande*


Vilka andra hjälpmedel finns det? Inneröratransplantation kanske? Eller OP? Hallllllllå


Tror ni jag kan få bidrag nu då? När jag är handikappad???

Av Mary - 17 januari 2009 11:32

Fy va jag blir trött på blasketidninga. Va just inne på aftonbladets sida, nästan alla ämnen de skriver om är helt ointressanta och skit, som:

- Popstjärnan visade sin tredje bröstvårta

- De grälar och kastar kastruller Jennifer Lopez syns utan vigselring.

Kendra: Jag var otrogen Exet bedrog Hefner för ”sin hälsas skull”.


Vem i hela himmlen bryr sig???


Visst där finns även upplysningar av vikt, men what a...

Ovido - Quiz & Flashcards