Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Örk va nervös jag är...

Av Mary - 14 januari 2009 10:37

... jag sitter här och väntar på att min Chef ska ringa upp mig. Ringde honom för ca en timme sedan. Han va dock upptagen och lovade ringa så fort han fick tid. Nu sitter jag här nervös som sjutton och bara önskar att telefonen ska ringa så jag kan få "släppa bomben".

Det värsta är ju endast att han blir förbannad, men va fan jag tycker inte om att ställa till det.

Sen får jag väl kontakta jobbet oxå. Min kollega och berätta för henne. Hon kommer nog att bli ännu mer arg och sur. Faaaaaaaaaaaaaan, men jag vill inte börja jobba i maj om inte Martin kan vara pappaledig.

Så nu får jag helt enkelt vara egoist och stå på mig!


Heja heja mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*Darrar, det är sant*

 
 
Ida

Ida

14 januari 2009 11:14

Va spännande!! Va modig du är...

http://idaliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mary

14 januari 2009 11:41

Oj tycker du?! Själv känner jag mig som en mes som nästan kräks av nervösitet. Han, chefen har ff inte ringt, så jag skicka honom ett mail. Ifall han glömt bort mig. Se om han svarar nu... :-P

 
Ingen bild

P

14 januari 2009 14:57

Hej!!
Hoppas att din chef har ringt upp dig och att det gick bra. Jag tycker att du fattat ett klokt beslut om att stanna hemma ett tag till. Man mår bäst om man följer sitt hjärta, vilke inte allti är så lätt.Inget går upp mot att få se sina barn växa upp och att få spendera tid med dem. / Kram Patricia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 17 februari 2009 11:34

MIN NYA BLOGGADRESS ÄR: www.marylous.blogg.se   I HAVE CHANGE BLOGG: www.marylous.blogg.se   ICH HABEN EIN NEUEN BLOGG ADRESSE: www.marylous.blogg.se   Visit me there!!! ...

Av Mary - 17 februari 2009 08:21

ligger på vår säng och skriver. Killarna är på sitt rum och leker. Lyckan är total! :-) Jag tittar ut genom fönstret och tjocka vita moln rullar sakta förbi. Det ser så fint ut. Det är så mycket som gör mig glad. Just nu är jag glad över att pojkarna...

Av Mary - 16 februari 2009 21:29

Nu är kl snart halv tio och jag är trött. Vill bara lägga upp lite bilder på underbara saker:     vår sötsöt Bruno! Bilden är tagen från vår nya Videokamera. Tyvärr är inte kvaliten på fotona super så alla bilder på Maltesen blev suddiga. Men honom...

Av Mary - 16 februari 2009 12:29

Kl sju gick vi upp. Jag fixade till pojkarna så de va rena och snygga :-) Då ringer telefonen. Martin, som va på väg till sitt nya jobb... första dagen hade glömt sitt ID kort. Detta ID måste han ha för att få tillträde till MAS-område. OK, det va ba...

Av Mary - 15 februari 2009 20:42

vad ska ni göra?   Martin börjar jobba imorgon. Malte är hemma hela veckan, har sportlov ;-) Jag är hemma som vanligt Bruno-theboy är självklart här också   Vi vill gärna träffas och fika och leka... hör av er!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards