Alla inlägg den 20 december 2008

Av Mary - 20 december 2008 15:41

... o ha sig???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


F-n jag blir så j-vla deprimerad över detta f-king samhälle. Nu har vi också drabbats av det ekonomiska krisen i världen. Martin har blivit av med jobbet. Jag tror jag blir knäpp! Fan då, ska aldrig vi få leva lite "big spender"? Ska aldrig vi ha pengar över, nej fan vi ska behöva vrida och vända på vartända jädrans krona.

Jag är så sjukt ledsen, arg och förbannad! Här sitter vi i nyinköpt hus, jag är mammaledig och önskar vara de till i maj och med två små barn. Jag vill inte börja jobba redan och återvända till den röran. Och jag vill kunna unna mig, oss & våra barn något lite extra, men nej inte det för gudsskull.

Jag är så nere idag att jag helst hade villat lipa, men vad hjälper de???

Istället släppte jag ut min frustration på väggarna på lilla toaletten. Så nu behövs det spacklas, målas och upp med den nya tapeten. Så vi behöver spackel och färg... hahahaaaa livets ironi. Inget går att göra utan pengar. JAG HATAR DETTA BEROENDE AV PENGAR & FÖRNYELSE!!!!!!!!!!!


Jag är väl ett fall för ilandsproblematiken, FÖRLÅT men detta är inte kul!


*ledsen mamma*

Ovido - Quiz & Flashcards