Alla inlägg den 4 december 2008

Av Mary - 4 december 2008 23:07

Idag är det Barbro Barbara Barbra

Av Mary - 4 december 2008 16:01

Jag har fått önskemål om en omröstning på hur vi ska vara klädda på nyår. Er önskan är min lag:


Har ni andra ideer, skriv ett inlägg!!!


O rösta nu så Jen slipper rösta själv hela tiden!!!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Jen: Är det du som röstat (redan) tre gånger?¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Av Mary - 4 december 2008 15:52

Hahahahaaaa får man de? Bara byta namn sådär?


Jag gjorde det i allafall!


Hemligheter, ha... det ska ni få. Hmmm får se om jag har några? Just nu??? Ähhh, vad kan jag challa om? Jag vet en hemlis men den ska jag absolut inte berätta om. Nu blev ni nyfikna *ha ha ha ha*, det kan ni gott va!


Nej jag har ingen hemlis att avslöja idag men jag kan visa er ett kort, där ser jag lite hemlig ut :-)


Ovido - Quiz & Flashcards