Alla inlägg den 3 december 2008

Av Mary - 3 december 2008 19:43

GRATTIS!!!

Av Mary - 3 december 2008 19:34

Vilken dag i följd blir det nu? Jag har tappat räkningen men det kan nog vara dag 5 typ. Jag knaprar piller för fullt. Har blivit ordentligt förkyld med alla sorters symptom. Exempelvis rinnig näsa, nysningar, hosta, snorig till tusen, herpes, ont i kroppen, ont i lederna, ont inne i kroppen när man trycker, huvudvärk som sjutton and i can go on and on...

M tycker jag piper ;-) Tack vare pillerna lever jag fortfarande *skratt* Nej fy vad ynklig man blir när man är kass. Tur att mina killar är på så bra humör och piggar upp mig. M gör te och kaffe till mig, lagar mat fast han är nyopererad. Borde ju faktiskt vara tvärt om *hmmm*


Idag såg jag Kärlek i kolerans tid. Jag skulle ju läsa boken, började också men fasen, jag pallar inte för tillfället. Mammaledig är ingen dans på rosor ;-) Jag har fullt upp och på kvällarna är jag sååå trött. Så jag såg filmen och den va fin. Det ska bli spännande att fortsätta boken nu, faktiskt.


Nu ska jag se till och bli frisk, för det behövs målas här hemma...

Ovido - Quiz & Flashcards