Alla inlägg den 6 december 2008

Av Mary - 6 december 2008 13:49

Igår stack jag och mom till Malmö. Vi började vår shoppingtur med ett besök på SopStationen http://www.sopstationen.com/. För ca. en månad sedan va vi på loppis och då fann jag en underbar tavla. Denna skulle de ha hela 50 kr för. Jag tyckte det va för mycket och köpte den aldrig. Detta har jag faktiskt ångrat men men thats life har jag tänkt. Är man snål får man själv skylla sig!

Så som sagt va jag och mamma på Sopstationen och tro det eller ej, vi står vid tavlorna. Mamma bläddrar i en hög och jag i en. Efter en liten stund säger mamma. Titta vad tycker du om denna. Jag vänder mig åt hennes håll och blir alldeles VARM i själen & utbrister: Men gu det är ju den!!!

Ha tänk, där låg min vakra tavla och bara vänta på mig för endast 25kr.

Så jag ville ju självklart dela med mig av min glädje och tog en bild. Se:


Ser ni? Vid mammans huvud. Visst ser det ut som ett ansikte på en bäbis!?

Spooooki...

Här kommer en bättre bild på min fina tavla som heter Moderskärlen!

Ovido - Quiz & Flashcards