Alla inlägg den 16 december 2008

Av Mary - 16 december 2008 17:17


Imorse vakna jag ju av ett telefonsamtal från Mamma. När jag prata med henne hörde jag sång nerifrån och kort därpå kommer mina 3 killar in fortfarande sjungande men en kopp kaffe och macka. Javisst, det är ju "min dag" idag. Och kolla vad jag fick. Härligt när man får det man absolut mest önskat sig. Ett par inneskor!!! Kan inte bli bättre. Nu behöver jag inte frysa om fötterna mer och snacka om jag jag är lycklig!!!


***********************hurra hurra hurra för mig ida*************************


Som jag skrev till my old friend Maria J idag: inte va det änglarna som va först med att gratta mig idag, nej fasen de va him down there, eller?

Av Mary - 16 december 2008 16:48

Otroligt men sant: I morse ringde mamma och fråga om vi känt av "vibben" hon skickat mig!? What undra jag, va menar du?+?

Alla vet ju, jordskalvet vi hade ca 0620. Men vi, alla sov vi som stockar antagligen för inte märkte vi av det. Tokkonstigt!


Kram och hoppas ni inte blev för rädda där ute i skåneland!

Ovido - Quiz & Flashcards