Alla inlägg den 21 november 2008

Av Mary - 21 november 2008 10:19

Julen nalkas och många där ute funderar och funderar på vad i hela världen de ska ge sina nära & kära i julklapp. Alla vill vi ju skänka unika & genuina klappar som har personlighet och stil. Då mina läsare har jag just de TIPSET åt er!!!

Kolla in denna fantastiska internetbutiks härliga prylar. Fastnar ni inte för något i SammyRose lilla affär, ja då vet inte jag heller...



http://www.sammyrose.se/


Av Mary - 21 november 2008 08:40

B vaknade kl 04:00 och va inte allt tillfreds. Han håller på att få sin första framtand uppe och det gör ont :-( Han ville inte amma alls. Så fort han tog bröstet blev han ledsen och släppte direkt. Vi gick upp tillsammans med Pappa M som skulle upp ändå en halvtimme senare. B o jag satte på MTV (han älskar musik) och efter ca. 30 min somnade killen sittande medans jag vaggade honom. Stackars grabb. Sen sov vi till sju. Nu har vi ätit frukost. Både Malte och Bruno har käkat macka. Det verkar funka bättre än att amma.


Igår kväll satt jag och Martin och njöt av vår nya vackra House vägg. Det är så fin. Vi firade den med ett glas rött och en bira.


Ikväll (eftermiddag) när mannen satt på vinterdäcken drar jag och Malte på Bio. Äntligen har de släppt Madagaskar 2! Wehaaaaaa


                                  

Ovido - Quiz & Flashcards