Alla inlägg den 11 november 2008

Av Mary - 11 november 2008 20:18

Bruno ligger på sin madrass och leker med sina saker. Han rullar och snurrar runt som en världsmästare. Vi har märkt mer och mer att han gärna vill vara antingen i sin gåstol eller på madrassen och leka med sina saker. Det är så mysigt att betrakta kotten, men på avstånd så att han inte ser en.

Malte ligger i sängen sedan en och en halv timme. Killen är helt slut efter en dag med dagis -självklart är gänget ute oavsett väder :-) och kl 17 va det gympa. Han älskar gympan och springer runt med ett stort nöjs leende. (Än en gång glömde jag kameran, men jag lovar att lägga ut bilder på honom.) Jag älskar att titta på honom när han springer runt där och hänger med i alla övninga. Han är så söt vår lille Malte. Och huxflux flyger the devil i honom och han ska brotta ner sina polare, tumla runt och räcka tunga åt sig själv i spegeln... Lustig kille men oj vad vi älskar honom!!!


Martin är i duschen och jag har som sagt ett par minuter åt mig själv. Najs hade vissa sagt, verkligen najs! Livet är verkligen ett underbart tillstånd :-D

Tog just en kik på Bruno och fick tebax ett leende guld värt!

Tack ni där uppe för allt detta härligt underbara jag har fått, TACK!!!


Ha en underbar kväll och en härlig natt!

Mary


*puss pappa, tänker på dig...*





Ovido - Quiz & Flashcards