Alla inlägg den 5 november 2008

Av Mary - 5 november 2008 15:55

Idag va jag o Bruno hemma hos vänner. Dem har fått det så fint i deras nya hus. Vita fina nymålade väggar och härligt glada färger. Jag blir så taggad och inspirerad och skulle så gärna vilja börja måla och dona här hemma. Mitt projekt för ikväll blir nog att hänga upp svärmors fina gamla "snäckskals"-lampa. Då måsta jag fixa lite med det elektriska, men ska jag låte sånt jox hindra mig?... NEJ!

Funderar lite på vår hall också. Kanske skulle vi behöva ;-) en röd lampa i taket och en stor röd matta.





Det hade varit riktigt najs... eller hur? Får se om man kan snida samman sådant av drömmar *skrattar*.


Tack för fikat idag Jessie, det va riktigt great!


God Afton mina vänner, god afton!!!


Av Mary - 5 november 2008 07:48

Idag vaknade jag upp med en nervös känsla i kroppen. Hoppet va stort att det redan kunde va avgjort, men vi vet ju alla med erfarenhet att det kan ta dagar innan rösterna är färdigräknade. Jag hämtade kläder till barnen och drog upp gardinerna. Usch regn och rusk ute... Nej nu måste jag bara slå på TV´n. Chansen finns ju att det är klart... Jag slår igång TV´n och YES!!!



det första som jag ser är McCain´s tal, där han ser sig besegrad! VAAAAAAAA?! är det sant, äntligen!

**************************************************
******************************

                             BARACK OBAMA ÄR USA´s PRESIDENT

                  (aldrig har jag känt mig så amerikansk som just idag ;-) )

**************************************************
******************************



Ovido - Quiz & Flashcards