Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Mary - 11 februari 2009 16:07

Usch stackars mig, nu bara måååste jag ge mig på vårt enorma badrum. Jag måste städa toaletten och det övriga. Finns det något tråkigare???


Stackar stackars mig!!!


Skulle bli glad med ett par uppmuntrande ord!



/M

Av Mary - 11 februari 2009 15:48

Hejhopp allesamman!


Nu i all vinterrusk har jag något kul åt er. Nu när ni ändå sitter här med er kopp kaffe och smyger runder kan ni ju passa på att tävla och kanske vinna lite finfina bilder:



Klicka på länken och give it a shot!!!


http://pinkfriday.blogg.se/2009/february/tavling.html


Lycka till!!! Må bäste man vinna............

Av Mary - 11 februari 2009 09:14

Hola freunde!


Jetzt sind unserem totenloch wech. Ja wir haten ja ein wasserloch im garten... wie heisst das in deutch, damm? Wenn ihr weiter runter scrollt findet ihr auch bilder.


Meine jungs sind alle zuhause heute. Es schneit drausen und ich will nicht nach kindergarten fahren, desswegen bleibt Malte heute zu hause. Wir werden bald rusgehen und mit unserem, achhhh wie heisst das... womit man auf den schnee fahre... (eng:sledge)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards