Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Mary - 1 februari 2009 14:10

sa hon till mig på sjukvårdsupplysningen igår när jag ringde angående Bruno och hans feber. Jag sa att han äter inte men dricker och kissar som han borde. Till svars fick jag Skit i det... ups förlåt... ähhh men det gör inget. Bara han dricker och är fullt kontaktbar.

Jag älskar när folk är människor! Hon räddade min dag, hon damen på 1177. Tack vare henne pustade jag ut och fattade att Bruno inte va döende, bara allmänt förkyld och febrig. Ja, alla som känner mig vet hur min fantasi kan galoppera iväg...


Shit va det blåser ute. Inatt hördes det som om taket skulle lyfta. Riktigt oväder och lite snö.

Killarna sover och jag har fixat lite i stugan. Hushållet har ju fått lida av alla sjuka invånare här. Men nu blir det andra bullar, nu ska huset vädras och vi ska äntligen bli riktigt friska :-)


En kopp te och macka kanske... jag måste ju oxå börja käka lite. Min aptit försvann då febern och snuvan kom. Malle skäller på mig o säger att jag måste äta. Nu känner jag mig lite hungrig så jag får väl fånga tillfället och ta mig ett mål :-)


Adiós amiga & amigos

a vosotros

Maria


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards